Wohho !! :D

Heej på er!
Guuuud vad skönt jag kan smsa igen :D vi va och lämna in min telefon idag men för att fatta så kanske jag ska ta det från början ;)
I fredags så paja min mobil så jag har inte kunnat smsa bara ta emot sms-.-'
Imorse när jag vakna så visste jag att vi skulle städa pappa hade sagt det igår så jag lossades sova men det gick inte så bra martin skvallra-.- men aja så jag gick ner och pappa frågar:
(pappa)-Så vad e det vi ska göra idag?
(martin)-Göra iordning mitt rum.
(pappa)-neej några andra förslag?
(jag)-lämna in min cp mobil?
(pappa)- jaa det ska vi och vi ska åka in och se på avatar.

vi blev så klart glada för vem skulle inte lix ;) har inte hunnit se den för jag har aldrig haft pengar xD
men vi åkte in vid typ 11 elr ngt för att kolla min mob hon som stog där var lite konstig jag fick upprepa att man inte kunde messa typ 10 ggr ! man ba hallååå lyssanar du på vad jag säger elr? men aja fick en låne mobil alla mina kontakter är borta -.- så jag får läga in alla igen ;) men det kan jag leva med ;D
sen åkte vi te siba för att lämna in min ipod som oxå e stöörd xD haha inga av mina saker funkar men jag ska få en ny snart hoppas jag :D 
Kl 3 tittade vi på Avatar den var så jävla bra men det var lite pinsamt i början brorsan och pappa var så jobbiga satt och nynna med alla melodier det var piiinsamt xD men det kan jag leva med xD

ha det bra nu puss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0