Mitt internet //felicia

Jag har seriöst panik nu, vårat internet hemma har inte funkat på 2 dar nu! så nu när jag är hos mormor och morfar så passar jag på att sitta lite vid datan (a)

Igår spelade jag cup och vi kom trea ;)
HAHAH min bf är lite trög x):

Robert: om båten sjunker så hoppar jag <333

Felicia: aa, Titanic ;o <333

Robert: Va? nej Viking line <333


Hahahah ni fattar va xD

Idag var jag och shoppade med emilia (www.emilianybergs.blogg.se) det blev inte så mkt men,men de böev iaf:

*En tröja
*"Fotbolls tejp"
*Ringar
*ngn Smink sak

Pusssspåer!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Nii e så sööta puss <333

2010-03-03 @ 17:56:10
URL: http://emilianybergs.blogg.se/
Postat av: Malin

hahah den bilden e ju asfuuul på mig ;)<33333

2010-03-03 @ 18:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0