malin :))

heej på er malin hära!
har inte bloggat så mkt men jag vet inte vad jag ska skriva har ni några förslag ? :)
jag brukar ju skriva vad som har hänt men det har hänt så mkt så ja kan inte ta det här på bloggen ;)
men men va ute i fredags med felicia,robban,antonia,mikkis,emilia,alle och kim <3
vi hade jätteroligt mikkis såg en älg när hon va i skogen för att kissa :P hahah fan vad roligt det var när hon berätta det hon hade typ panik xD kom springandes hahah Kim va fortfarande i skogen alla ba wtf?!
så jag och mikkis leta efter henne hon låg i snön och kom inte upp xD
men nog om det kan ju inte avslöja hela kvällen ;)
älskade Kim har åkt till frankrike tror jag för att åka skidor :( kmr inte träffa henne på jättelänge vad ska jag göra på dagarna ?? :O Antonia har oxå åkt men Mikkis,felicia´,emilia och emma är hemma så jag ska vara med dom :D
skulle vara med mikkis imorgon men jag måste hjälpa pappa göra iordning Martins rum-.-' inte det roligaste men det betyder att Martin får hjälpa till när mitt rum ska fixas, mowhah!! ;)'
tittar på CSI nu, det e asbra hade hoppats på att jag skulle kunna åka te gårn idag men det fick jag inte pappa skulle gå igenom ngt som har med tränarutbildning det var INTE kul...men jag har ju inte direkt ngt val. 
hoppas på att kunna åka och shoppa på torsdag med älskling har fått pengar nu ;D
ska försöka blogga igen imorgon 
puss på er // Malin <333 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Synd att du inte kunde komma till gårn :( <3<3<3

2010-03-01 @ 22:26:48
URL: http://emilianybergs.blogg.se/
Postat av: malin

Jaa =(<3<3<3

2010-03-02 @ 09:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0