Halloooj !! :D

Heej på er alla!!
Jag är tyvärr lite seg på att skriva glömer bort att jag har en blogg (A) hehe men jag ska försöka bli lite bättre ;)
men men va i skolan oc jaa det var tråkigt som vanligt ;) haha
massor med läxor asså kan man verkligen få två prov och två läxor samma vecka ?? :O det kmr jag typ aldrig hinna plus ngn jäv*a cp bok som man ska läsa ut och sriva en recention (stavas) på till vecka 8 kmr aldrig bli klar med den i tid har inte läst ut boken än  -.-'
Om prov elr aa andra försök på mattaprovet hehe det går nog åt helvete men aja man får väl leva med ett förjävligt prov xD

ha det bra puss puss
 gammal bild på mig och kim :D <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0