16:21

Heej på er !
Va i skolan idag fick skjuts och på vägen ser jag kim stå och frysa vid busshållsplatsen din idioten har inte messat mig och sagt det så vi fick trycka in oss i bilen men det gick bra när vi kom till skolan så va hon 8:10
så vi gick ner till spankan som är så jävla tråkigt vi kolla på en film om Maradona
vi fick även tbx spanskaprovet-.-'  hjääälp asså 25/46 hehe inte så bra men det var för jag inte skrivit i då-form utan i presens -.-' men lixom vad ska det hälpa mig i framtiden ??
Aja sen hade vi matte fick panik av en sak som stog på tavlan...men det tänker jag inte ta här på bloggen;)
plugga till matteprovet som vi har på fredag-ush
Sen so, tråkigt som vanligt :D
sen blev det lite hm... hur ska man säga bråk mellan **** och ****** om dom löste det vet jag inte men aja
det har inte jag me att göra så...
nä nu ska jag vara duktig och plugga till no förhöret imoron
puss<3
 Okeej det finns inga bra bilder på mig så ni får nöja er med den här ;) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0